Meldpunt Dantumadiel onbeantwoorde post
Algemeen
Als gemeente streven wij er naar om alle berichten die dagelijks binnenkomen juist te verwerken en af te handelen. Helaas gaat dit soms mis.
Heeft u nog geen antwoord op uw bericht?
Heeft u na 4 weken geen reactie of ontvangstbevestiging gehad op uw brief, e-mail of bericht aan ons? Meld dit dan hier. Wij streven er naar om binnen 3 werkdagen contact met u op te nemen. Om uw melding juist te kunnen afhandelen hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
Welke gegevens zijn van belang?
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
- Telefoonnummer
- Wanneer heeft u een bericht verzonden aan de gemeente?
- Op welke wijze (email, brief, social media) heeft u een bericht verzonden?
- Indien u een e-mail heeft verzonden, naar welk e-mailadres heeft u uw bericht gestuurd?
- Wat is het onderwerp van uw bericht?
- Is uw bericht een vervolg op eerdere communicatie, zo ja, heeft u een kenmerk van ons gekregen? Wat is het kenmerk?
U kunt deze gegevens sturen naar het volgende e-mailadres meldpunt@dantumadiel.frl