Meldpunt onbeantwoorde post gemeente Dantumadiel

Algemeen

Als gemeente streven wij er naar om alle berichten die dagelijks binnenkomen juist te verwerken en af te handelen. Helaas gaat dit soms mis.

Heeft u nog geen antwoord op uw bericht?

Heeft u na 4 weken geen reactie of ontvangstbevestiging gehad op uw brief, e-mail of bericht aan ons? Meld dit dan hier. Wij streven er naar om binnen 3 werkdagen contact met u op te nemen. Om uw melding juist te kunnen afhandelen hebben wij de volgende gegevens van u nodig:

Welke gegevens zijn van belang?

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Telefoonnummer
  • Wanneer heeft u een bericht verzonden aan de gemeente?
  • Op welke wijze (email, brief, social media) heeft u een bericht verzonden?
  • Indien u een e-mail heeft verzonden, naar welk e-mailadres heeft u uw bericht gestuurd?
  • Wat is het onderwerp van uw bericht?
  • Is uw bericht een vervolg op eerdere communicatie, zo ja, heeft u een kenmerk van ons gekregen? Wat is het kenmerk?

U kunt deze gegevens sturen naar het volgende e-mailadres meldpunt@dantumadiel.frl